tirsdag 21. juli 2009




Jeg har noen engstelser,
og et ti-talls lykkelige øyeblikk.
Jeg er midt på treet, og trives med det.
Hvertfall i denne omgang.

Noen mennesker er venner, noen er bare folk.
De jeg har nærmest, eksisterer i fantasien.
Å holde døren lukket,kan være en behagelig løsning.
Men for sinnet i lengden,
kan det ha en flassende effekt.

Å leve i en ensom eske, er ensformig.
Men jeg blir glad når jeg spiser frukt.
I en suppe av sannheter og opprinnelige opprinnelser,
knuser jeg streker og triller dem til små kuler.

Jeg skjærer av øverste del av hodet,
leter etter noe som kan brukes.
Det blør litt, men det måtte til.
Hodet limes forsiktig på,
men drømmene forblir på innsiden.

Du og jeg kunne kanskje blitt noe fint.
Du er hensynsløst innviklet, og søt.
Jeg eier ting,
som foreksempel to blikkbokser.
Har du en lang tråd?

Ingen kommentarer: